Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
escaperoom * - blog4u.pl


Waterbusters!

I następna gierka, minusem gry, jest sterowanie klawiaturą
Waterbusters

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 17:54:21 [komentarzy 0] Komentuj

Hermie Heckles' Fun House

Graficznie wyglada ładnie...jutro dopiero bede mogła w nia zagrac, ale wyglada na interesującą.
Pozdrawiam Anita
hermie Heckles Fun House

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 17:25:36 [komentarzy 1] Komentuj

Godziny otwarcia ;)

NA BLOGU BĘDĘ PRZEBYWAĆ W GODZINACH 10-18, PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ JESLI NIE BEDZIE MNIE PÓZNIEJ, NIE BEDE PONIEWAŻ DOSTĘP DO SIECI MAM TYLKO W TYCH GODZINACH
Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 17:09:55 [komentarzy 0] Komentuj

Pac

nowa gra typu escapeeeroom clik and ponit szukamy kluczy i nie tylko wiec click click i jeszcze raz click
PAC

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 17:00:20 [komentarzy 0] Komentuj

Castle Calamity

Castle Calamity

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:56:05 [komentarzy 0] Komentuj

Przepraszam

Wybaczcie za nie opisywanie gier, ale narazie nadrabiam zeby je dodac, a pozniej zajmiemy sie opisywaniem :D
Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:39:10 [komentarzy 0] Komentuj

Eternity Mystery

i nastepna gierka...powodzenia w grze :D zaczelam grac...jeszcze jej za bardzo nie rozgryzłam, znalazlam kilka rzeczy, kilka monet, gra w jezyku chinskim, wiec jest troszke problem
Eternity Mystery

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:31:53 [komentarzy 123] Komentuj

Tribute to Grow

i zaś Click & Point mam nadzieje ze mnie za nie nie utłuczecie ;)
Tribute to Grow

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:26:53 [komentarzy 0] Komentuj

Onamis 2: le conteneur

Nastepna gra Click & Ponit
Onamis 2: le conteneur


Nrazie wstawiam gry, zeby się Wam nie nudziło...pozniej postaram sie wstawiac z małym opisem.

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:23:32 [komentarzy 44] Komentuj

Monster tracker

Click & Point
Kolorowa gra z ładna grafiką. Własnie ja właczyłam, wyglada przyzwoicie, jeszcze za bardzo jej nie rozgryzłam, a juz mi się podoba
Monster tracker


Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:16:11 [komentarzy 7] Komentuj

Reliz

Nowa gra, jeszcze nie zaczełam ale zapowiada się fajnie. Zapraszam do grania i komentowania.

Reliz


Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 30/11/2006 16:08:37 [komentarzy 12] Komentuj