Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Treasure Hunters


Treasure Hunters

Grę nadesłała Kajamira. Dziekuje
Gra pełna ciekawych zagadek, nie gralam w nia ale wierze Kajamirce że gra jest super!
Treasure Hunters

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 4/04/2007 11:42:01 [Powrót] Komentuj

|| Gorka ||
Niestety Młoda miała takie samo zakończenie jak my. Ale zaimponowała mi, że jest tak wytrwała, jak Kajamira i do wszytskiego doszła sama.
|| brak www || data: 5/04/2007 20:10:52
aoj161.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
bardzo dobrze )))) Gosiu- ))))) Saint Petersburg tez wychodzil-a wszystko od Marka Twaina ))))))))))) ale poniewaz wczesniej byly juz hasla z miejscem urodzenia kogos ))))) wiec i tutaj ten mozna bylo dac miejsce urodzenia )))))
|| brak www || data: 5/04/2007 16:00:22
aash107.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Dam znać, jakie miała zakończenie :)
|| brak www || data: 5/04/2007 14:20:48
aoj224.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| miu ||
ymm.. ciekawe ciekawe:)) teraz cos kojarze, ze jak kiedys gralam to wpisalam saint petersburg i gra skonczyla sie na ulozeniu wszystkich elementow. a jak sie wpisze hannibal to jescze trzeba ulozyc ukladanke. wiec sa moze jescze jakies inne zakonczenia??:))))
|| brak www || data: 5/04/2007 14:02:51
aaeh25.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Muszę Wam coś opowiedzieć. Wysłałam gierkę mojej siostrze. Okazało się, że jaest tak samo nawiedzona jak Kajamira :) Co więcej z książki "Przygody Tomka Sawyera" wywnioskowała, że chodzi o Saint Petersburg i tak wpisała do barki. My dzięki wytrwałości Kajamiry wpisywałyśmy Hannibal. O dziwo jej odpowiedź była równiez poprawna i popłynęła.
|| brak www || data: 5/04/2007 13:48:11
asg151.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
ok ))))) ale ja skakalam 2 razy )))))) wiec tak opisalam )))))))))))) -brakowalo mi powietrza ))) to wszsytko wina papierosow, ktore na szczeczie juz rzucilam ))))) a po plecak i tak musialam wskoczyc )))))
|| brak www || data: 4/04/2007 23:02:32
aato238.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Mam tylko jedną uwagę. Już za pierwszym nurkowaniem można wyłowić wszytskie trzy rzeczy. Później trzeba tylko wskoczyć po plecak.
|| brak www || data: 4/04/2007 23:00:08
aou137.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Pięknie :)
|| brak www || data: 4/04/2007 22:57:25
aou137.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
Kilka cennych uwag do gry
I rozdz.
zmienic godzinę na zegarze - przeleci kruk- tam kopac
II rozdz.
po przejsciu rzeki -
jest to dość trudne, ale możliwe
haslo
Thomas Paine
- jak się poczyta encyklopedie , to się
go znajdzie
III rozdz.
musimy odpowiednio ustawic armate,żeby
zestrzelic okręt-ale zanim zaczniemy strzelac, nalezy zablokowac okretom droge - porozglądaj się dobrze, odszukaj to, co potrzebne i opuśc łańcuch -na sam koniec nie zapomnij zatkać fontanny korkiem )))))) - inaczej nie skonczysz tego rozdzialu
IV rozdz.
słowo Muckers spotykamy tutaj :
Thomas Edison-Muckers - szukamy miejscowosci z nim związanej i jest to
Menlo Park - następne hasło
stamtąd udajemy się do Boston -tam bawimy się z kluczem w więzieniu
V rozdz.
Hannibal- to hasło
we wcześniejszych komentarzach uzasadniłam, dalczego włąsnie takie haslo
VI rozdz.
wygrywamy melodie - gramy od prawej strony 543 - na oknie pojawia sie odwazniki- teraz zabawa-z waga i odwaznikami .Jesli sie juz uporamy ze wszystkim - to nalezy wprowadzic nowe
haslo - San Francisco
miasto związane z Lotta's Fantain- poczytaj w encyklopedii
VII rozdz
mnie przyspozyl najwiecej klopotu - mialam ogromne trudnosci z przeskoczeniem wielkiej przerwy w plytach
Najwazniejsze - wajha ustawiona w prawą strone, zabierz łąncuch po ustawieniu wajhy, ustaw koordynaty na : 42 N/ 80 W - te koordynaty znajdziesz w książce, we wnece za kratami
UWAGA do skakania- nalezy rownoczesnie trzymać Shift i strzałkę w lewą stronę , a następnie w momencie, kiedy znajdziesz się nad samym brzegiem dziury- wciskaj błyskawicznie spację - wtedy uda Ci sie przeskoczyć
VIII rozdz
wyłowić z wody legitymacje i jakiś przedmiot , znajdujący sie dalej po prawej stronie, ustawić odpowiednio ekrany w kabinie -prawy ma być czarny,
a lewy jest czynny - wczesniej zatrabic- mewa sobie odleci, co zauwazymy po wyjsciu- z pudelka , na ktorym siedziala wyjmujemy latarke i jeszcze raz schodzimy pod wode wyławiając złotą monetę - zauważymy na niej litery OM - ważne - jak odszukamy w encyklopedii, byl to zloty dublon- moneta wychodząca w Mexico City ( znak OM ) .Obejrzyj portfel, ktory wyłowiłeś z wody- zauważysz karteczke wystająca z prawej strony portfela- przeeczytaj ja - stamtąd odczytasz dane, ktore musisz wprowadzic do kompa-
Udaje sie do kabiny i wpisz
haslo - Emergency Support
przylecial helikopter i dokonal zrzutu - miedzy innymi Twoj telefon
haslo do helikoptera
Mexico City-
miejscowosc, w której używano złotych dublonów z literkami OM

Masz jeszcze final - klik na kominek
teraz muisz rozwiazac zagadkę z puzzlami
opisałam ją bardzo dokładnie poniżej -
Koniec

haslo -
|| brak www || data: 4/04/2007 22:53:16
aato238.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
wariatka:)))))))))))))
|| brak www || data: 4/04/2007 22:13:22
brak hosta || IP:
|| Gorka ||
Z Tobą to aż strach grać w skojarzenia :)
|| brak www || data: 4/04/2007 22:06:22
aou137.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
czyżbyś nie wiedziała , skąd ta flaga ? )))))) jak był Fort MacHenry , była walka z anglikami , byli dowodcy , po drodze pojawili się inni dowodcy, jak np Francis Skot Key )))))) a skoro on , to flaga amerykańska, a skoro flaga amerykańska to i hymn - życia by nie starczyło,żeby wszystko przejrzeć - ja się zrobiło biało za oknami- była 5 rano- zostawiłam ancyklopedię z ameraykańska historią i udałam się na zasłużony spoczynek- inaczej nie wiem, na czym by się skończyło ? )))))) może na dzisiejszych hamburgerach? wszystko jest możliwe
|| brak www || data: 4/04/2007 22:03:16
aato238.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Nie wszytskie są w powszechnym użyciu, ale czasami można spotkać. Jak wpiszesz w google BTW i IMHO wyświetli Ci się jeszcze sporo innych stron. Ja pisuję na pl.rec.foto, więc jakiś czas temu musiałam opanować te podstawowe, bo oni bez przerwy skrótami się porozumiewają.
|| brak www || data: 4/04/2007 22:02:29
aou137.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
dzięki Gosiu ))))))) jesteś Wielka )))))- nawet nie wiesz, jak mi się przydadzą te skróty ))))) - jak gram w brydzą na BBO- to cały czas lataja takie sróty )))))) a ja , ciemna , jak tabaka w rogu - nie barszo wiedziałam, o co chodzi ))))))) szukałam po różnych słownikach ))))))) traciłam czas i kuśką ((((( a teraz mam- już wydrukowałam i dzisiaj do poduszki przed snem )))))))
|| brak www || data: 4/04/2007 21:57:43
aato238.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
główkuje teraz, gdzie byly Ci potrzebne informacje o faldze. A może terafiłaś na nie przy okazji przegładania encyklopedii?
|| brak www || data: 4/04/2007 21:56:34
aou137.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:

Podstrona: *1* / 2 / 3