Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
SSSG5 - Super Sneaky Spy Guy 5: The Secret Treasure


SSSG5 - Super Sneaky Spy Guy 5: The Secret Treasure

SSSG - 5

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 19/04/2007 10:29:26 [Powrót] Komentuj

|| irka ||
świetna gra ale bez pomocy chyba bym jej nie skończyła ,bo dzięki wam sporo takich jak ja nie zniechęci a nauczy jak grac
|| brak www || data: 21/04/2007 21:12:14
brak hosta || IP:
|| Gorka ||
Co do teleskopu, to mając liczbę boków i odpowiadające im literki, musimy jeszcze ustalić ich kolejniść zgodnie z ich polożeniam w podpowiedzi z tv. W rezutacie otrzymujemy "salt". Wtedy teleskop odsyła nas nocą do wejścia, gdzie czeka na nas skarb.
|| brak www || data: 19/04/2007 15:48:04
aoh2.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
Ta część jest chyba najładniejsza:))) Dobra robota Gosiu:)))))
|| brak www || data: 19/04/2007 15:40:24
brak hosta || IP:
|| Gorka ||
Ważna informacja na początek: na górze po lewej mamy zegar, który pokazuje nam, czy jest noc czy dzień.
Ruszamy na poszukiwania:
1. Idziemy prosto. Jesteśmy w Living Room. Za dnia na stole znajdujemy pilota.
2. W kuchni nocą na blacie można zobaczyć diament, który daje podpowiedź do sypialni 1 (kod: 21.5)
3. W łazience za sypialnią 4 po lewej na podłodze leży sobie wieszak.
4. Za to w sypialni 4 na szafce nocnej w dziennej porze możemy odczytać list.
5. W ciągu dnia na stoliku po środku ekranu w Exit znajdziemy śrubokręt.
6. W sypialni 3 (na górze wstecz) w dzień przeszukujemy szufladę komody po lewej i dostajemy slipki, a w nocy z wałka - platynowy klucz do sypialni 5.
7. Nocą w Landing odkręcamy środkowy obraz i dostajemy czarny klucz.
8. Korzystając z kodu w kuchni dostajemy się do sypialni 1 i nocą w tv znajdujemy podpowiedź do kodu do sypialni 2.
9. W sypialnia 5 nocą z puzderka po lewej wyciągamy płetwy.
10. Czarny klucz daje dostęp do patio, a tam w dzień dobrze widać szpadel.
11. Plaża – w dzień kopiemy na górze mokrego piasku i mamy muszlę.
12. Wracamy do ekranu początkowego (wejście) i możemy w dzień wskoczyć do basenu po srebrny klucz.
13. Nocą w Dining Room noc na środku stołu znajdujemy złoty klucz.
14. Movie room dostępny jest tylko w dzień. Tam z szafki po lewej bierzemy okulary.
15. Nocą na plaży nurkujemy po butelkę.
16. Egzaminujemy butelkę i dostajemy wyjaśnienie kodu do sypialni 2
17. Wpisujemy kod do sypialni 2 (sailboat) i nocą pojawia się zegarek.
18. Wracamy do sypialni 4 i w dzień ponownie czytamy list.
19. Zgodnie ze wskazówkami z listu udajemy się do sypialni 1, naciskamy na teleskop i rozwiązujemy ostatnią zagadkę.
20. Część 5 za nami.
|| brak www || data: 19/04/2007 15:38:40
aoh2.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Ta część jest dość intrygująca, gdyż inaczej obraz widzimy za dnia, a inaczej w nocy.
|| brak www || data: 19/04/2007 11:47:57
aoq237.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: