Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
SSSG 12


SSSG 12

SSSG 12

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 19/04/2007 17:48:53 [Powrót] Komentuj

|| Gorka ||
Ja z piewrszym razem też nie znalazłam, ale jak się gra po raz kolejny, to znajduje się nowe rzeczy. Przyglądałam się obu kluczom z 69 i 67 i zauważyłam, ze się nieco różnią. No i mnie olśniło :)
|| brak www || data: 20/04/2007 19:06:12
atp215.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
Dzięki Gosiu:)))) Jesteś wielka:))) Wiedziałam, że gdzieś to widziałam, jak pierwszy raz grałam i za nic nie mogłam sobie przypomnieć gdzie:))
|| brak www || data: 20/04/2007 18:58:01
brak hosta || IP:
|| Gorka ||
Ad. 14 czyli cyferek na Deck 2, to podopowiedź dostajemy naciskając kilkakrotnie na kod kreskowy w kluczu do naszego pokoju - nr 69. Pojawią nam się cztery cyfry. Nad trzema z nich mamy kolorowe paski. Należy tak ułożyć cyfry na pokładzie, żeby w obszarze danego koloru ich suma równała się liczbie z klucza, czyli dla czerwonego mamy 9 (4+5+0), dla niebieskiego - 6 (1+4+1), zaś dla zielonego - 8 (2+1+5).
|| brak www || data: 20/04/2007 18:56:05
atp215.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
1. Zaczynamy grę w barze, idziemy w prawo i z Dining hall zabieramy kurczaka, wracamy do baru i schodzimy na dół.
2. W Study na fotelu leży laptop, ale nie znamy na razie hasła:)
3. Idziemy dalej, z Dining zabieramy srebrny klucz.
4. Teraz zwiedzamy pokoje, w Room 62 znajdujemy pieniążek, oglądamy go dokładnie. W Room 68 na ścianie widzimy obrazek, rozszyfrowujemy hasło według wskazówki z pieniążka (sailor).
5. W Hall 1 przesuwamy torbę i znajdujemy płetwy. Wchodzimy do Room 69 używając karty, którą mieliśmy od początku gry. W łazience puszczamy wodę i odczytujemy napis na lustrze.
6. Wracamy do baru i idziemy w prawo, do windy, używamy klucza po prawej stronie drzwi windy i możemy wyjechać na pokład.
7. Na patio odsuwamy deskę w podłodze i znajdujemy część od butli do nurkowania.
8. Przy basenie znajdujemy portfel z kartą do pokoju 67.
9. Na Sun lounge zapalamy lampę i znajdujemy klucz do schowka na Outter deck. W schowku jest maska do nurkowania.
10. W barze kupujemy drinka i wypijamy go, dostajemy podpowiedź do kolorowych lampek na Lounge - ROB GROY (red, orange, blue, green, red, orange, yellow). Lampki zapalamy tak, aby w każdej kolumnie świeciła się jedna lampka.
11. Wracamy do Hall 1, otwieramy pokój 67 kartą z portfela. Do laptopa wpisujemy hasło sailor i otrzymujemy hasło do laptopa w Study. Idziemy tam, wpisujemy hasło monterrey i otrzymujemy współrzędne (25,100).
12. Wracamy na pokład, idziemy na Lower deck 2 i znajdujemy butlę do nurkowania,łączymy ją ze znalezioną wcześniej częścią, rekinowi dajemy kurczaka i możemy sobie ponurkować. Znajdujemy muszlę z perłą w środku.
13. Na Lower deck 1 oglądamy kartkę z kolorami (czerwony, niebieski, zielony)i skuter.
14. Idziemy na Deck 2 i ustawiamy cyferki 824 w pierwszej kolumnie od lewej (412,541,015) z tym, że wiem, że gdzieś te cyferki wyczytałam, ale nie pamiętam gdzie:))).
15. Teraz idziemy do maszynowni. W Engine room 3 mamy zawory i światełka, wszystkie światełka musimy zapalić na zielono i tu skorzystam z podpowiedzi Gosi, bo ładnie to opisała:)))
Co do lampek w maszynowni, to trzeba najpierw odpalić panel kontrolny, taka skrzynka po lewej na górze, a poźniej kręcić tymi zaworami na zbiornikach. Lampki (licząc od zielonych i patrząc na wprost lampek, tak żeby jeden zawór na zbiorniku był na górze, a dwa na dole):
1 - górny, górny, lewy,
2 - górny, lewy, prawy,
3 - prawy, lewy, prawy,
4 - lewy, górny, prawy.
16. Teraz idziemy do Bridge 1 (na mapie dwa szare kwadraciki). Z zegara odczytujemy hasło throttle, wpisujemy je do komputera w Bridge 2. Wracamy do Bridge 1 i wpisujemy współrzędne (25,100).
17. Wracamy do baru. W Bar exit wrzucamy perłę do rury, idziemy do Bar entrance i znajdujemy ster do skutera.
18. Idziemy na Lower deck 1, montujemy ster i możemy odpłynąć. Znajdujemy naszyjnik i koniec!!!
|| brak www || data: 20/04/2007 18:35:03
brak hosta || IP: