Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
La Foire-aux-mysteres


La Foire-aux-mysteres

I następna od kajamirki :) Pozdrawiam i dziękuje.
La Foire-aux-mysteres

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 26/04/2007 13:44:17 [Powrót] Komentuj

|| Gorka ||
Podobno jest drugie zakończenie tej gierki. Jeśli ktoś miał okazję zakończyć inaczej, to proszę opisać :)
|| brak www || data: 26/04/2007 19:54:28
arz115.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
znowu Gosiu )))))) za Ciebie dopisuję ))))
SOLUCJA- La Foire-aux-mysteres

innym wtedy będzie łątwiej szukać w necie ))))) - w ten sposób przyjdzie do nas więcej graczy ))))))) , znajdując u nas solucje ))))))))
|| brak www || data: 26/04/2007 19:49:20
dkk38.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
1. Z przewróconej skrzynki na listy bierzemy jajko.
2. Sprzed labo wyciągamy tyczkę.
3. Z domu buźki bierzemy kawałek lustra, jojo, (po rozwinięciu mumii), oraz palec (po ułożeniu szkieletu).
4. W domku po lewej używamy lustra na promieniach słonecznych, a ze ściany zabieramy mikser.
5. W labo ściągamy ze ściany portret i bierzemy talię kart. Na blacie ustawiamy mikser i podłączamy go do kontaktu. Do miksera wrzucamy palec, jajko i pastylki. Uruchamiamy mikser.
6. Na lustrze w wejściu do różowego domku używamy portretu. Przechodzimy labirynt.
7. Dostajemy się na górę przyczepy używając w zbliżeniu tyczki sprzed labo.
8. Zaglądamy do środka i używamy jojo. Schodzimy na dół.
9. W domku po lewo na promieniach słonecznych używamy również talii kar i wybieramy króla kier (R czerwone serce :)
10. Kartą otwieramy kratę. Ustawiamy 421 na schodkach.
11. Mikstury z miksera używamy na machinie.
|| brak www || data: 26/04/2007 18:34:09
arz115.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| mawi ||
weszłam do przyczepy. UFFFF
|| brak www || data: 26/04/2007 18:17:28
chello084010150095.chello.pl || IP:
|| Gorka ||
Musisz jeszcze ułożyć cyferki na schodku.
|| brak www || data: 26/04/2007 18:17:16
arz115.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| mawi ||
otworzyłam kratę, ale mam zamknięte drzwi
|| brak www || data: 26/04/2007 18:03:56
chello084010150095.chello.pl || IP:
|| mawi ||
Karta, którą otworzyłam przyczepę to R kier
|| brak www || data: 26/04/2007 18:01:40
chello084010150095.chello.pl || IP:
|| bea ||
gra ktoś,bo ja nie wiem,co z tym mikserem,i wogóle nic nie wiem)
|| brak www || data: 26/04/2007 17:49:04
ay26.internetdsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
O ile shcodki jest dość łatwo wykombinować, to sprawdzanie wszystkich kart trochę by zajęło :)
|| brak www || data: 26/04/2007 17:31:54
arz115.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| SnD ||
Hmm niestety można sobie tak po kolei lecieć. numer kary R serce pochodzi z 1 części gry a kod 4-2-1 z drugiej. Więc mała pomoc żeby nie grac w poprzednie części
|| brak www || data: 26/04/2007 17:13:41
chello087206136066.chello.pl || IP:
|| SnD ||
Teraz trzeba coś z kartą. Tylko nie wiem która... Na tych schodkach masz 2, 3 jakieś
|| brak www || data: 26/04/2007 17:06:48
chello087206136066.chello.pl || IP:
|| SnD ||
Jak użyjesz w tym odwróconym domu lusterka na promieniach światła masz ostatni składnik do mieszanki :)
|| brak www || data: 26/04/2007 17:03:41
chello087206136066.chello.pl || IP:
|| mo36 ||
dzięki, też już do tego doszłam. jojo wylałm jakąs fiolke i stoję. pomocy
|| brak www || data: 26/04/2007 17:00:47
gcm26.internetdsl.tpnet.pl || IP:
|| SnD ||
Za pomocą pałki wskakujesz na daszek :) Na razie tyle wiem :)
|| brak www || data: 26/04/2007 16:55:53
chello087206136066.chello.pl || IP:
|| mo36 ||
jak wejsc do przyczepy, która pojawia sie po przejsciu labiryntu? proszę o pomoc
|| brak www || data: 26/04/2007 16:10:27
gcm26.internetdsl.tpnet.pl || IP:

Podstrona: *1* / 2