Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
O Cofre


O Cofre

Wybaczcie że nie opisuje gier, ale nie mam nawet czasu w nie zagrać...wierzę że dacie sobie rade i bez opisu
O Cofre

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 27/04/2007 10:57:58 [Powrót] Komentuj

|| Butcher ||
Solucja (część pierwsza):
1. W lewo. Z szafki bierzemy: karuzelę, głośnik, kartkę, notes i czerwoną książkę. Egzaminujemy książkę i wyciągamy z niej pistolet. Klikamy kilkakrotnie na głośnik i dostajemy magnes. Z szufladki w karuzeli wyciągamy karteczkę, a klikając na drugą od lewej kuleczkę na górze znajdujemy nożyk do papieru.
2. Oglądamy książki na środkowej półce. Znajdujemy równanie 2x + y = 18.
3. Zapalamy wszystkie lampki w sejfie po prawej (A)
4. W lewo. Za pomocą magnesu z mysiej dziury wyciągamy kulę do pistoletu.
5. W lewo. Pod wazonem na półeczce po prawej znajdujemy kolejna karteczkę.
6. Prosto z przygotowanym pistoletem. Zabijamy wściekłą bestię. Z siedziska wyciągamy kasetę video. Oglądamy kasetę i dostajemy kolejna karteczkę.
7. Prosto. Za wazonem znajdujemy żółty klucz, a na kwiatku karteczkę. Odchylamy wycieraczkę i znajdujemy kolejną podpowiedź z = 6.
8. W prawo. Kluczem otwieramy prawa szufladę. Wyciągamy z niej karteczkę, monetę i odczytujemy równanie: z = ( x + y ) : 2. Z obrazka zdejmujemy fioletowy kamień.
9. W prawo. Na dyplomie kolejna podpowiedź: x > 5.
10. Teraz możemy wrócić do sejfu i wpisać trzy cyfrowy kod (B). W sejfie znajdujemy linkę.
11. Wracamy do wycieraczki. Łączymy linkę z magnesem i wyciągamy szary klucz.
12. W lewo. Kluczem otwieramy drzwi. Przecinamy misia nożykiem do listów i znajdujemy kartę magnetyczną. Z pudełka wyjmujemy rozgałęźnik i ostatnią karteczkę.
13. Za pomocą rozgałęźnika podłączamy video i tv. Oglądamy kasetę. Żeby to zrobić dobrze jest przesunąć widok na ekranie nieco do góry :)
14. Fioletowy kamień umieszczamy na figurce lwa i dostajemy odtwarzacz mp3.
15. Karteczki łączymy z kartką z szafki i układamy puzzle. Zasada jest taka, by niebieskie czerwone i zielone literki znalazły się pod odpowiednimi kropkami. Możliwości są tylko dwie. Jedna z nich daje trzy wyrazy i pasuje do sejfu (C). Więc ja tam wpisujemy.
16. Do sejfu wkładamy kartę magnetyczna i monetę. Teraz mamy dwie opcje:
- jabłko (drugi żółty klucz)
- statua wolności (zielony kluczyk).
17. Zielonym kluczykiem otwieramy drzwi za wycieraczką i kończymy grę z wynikiem 1/4.
18. Drugim żółtym kluczem otwieramy szufladę i wyjmujemy z niej baterię. Baterię wkładamy do odtwarzacza mp3 i odsłuchujemy nagranie.
19. Znów mamy dwie opcje. Możemy:
- wpisać kod czterocyfrowy (D) i wyjść przez okrągłe drzwi,
- grać dalej.
20. Jeśli skorzystamy z kodu zakończymy z wynikiem 2/4.
21. Jeśli nie idziemy do gościa w kapturze. Prowadzimy rozmowę aż do jego przyznania się.
22. Koło sejfu jest teraz klucz bierzemy go i otwieramy skrytkę w sejfie. Bierzemy kasetę.
23. Po jej obejrzeniu wracamy i oskarżamy faceta o morderstwo, idziemy pod sejf i po strzale wracamy. Bierzemy obrączki i idziemy pod sejf.
24. Drzwi otwieramy kodem 2474. Wręczamy obrączkę.

Mój wynik 13/13 i 4/4
|| brak www || data: 11/08/2007 20:19:52
egh62.internetdsl.tpnet.pl || IP:
|| Agka ||
Ja miałam inny kod do okrągłych drzwi. Jeśli ktos nie może zrozumiec, co mówi głos w MP3, można nacisnąć napis, który się pojawia i wszystkie hasła pojawią się w formie pisanej. Ja mialam : "six, six, six, fire, snow, blue, four, eight, four, six....". Czyli pierwsze hasło: 666, drugie: fire, snow, blue i do okrąagłych drzwi: 4846 :)
|| brak www || data: 14/05/2007 23:45:31
dkv47.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Przemek ||
ale gdzie jest szafa i gdzie jest pudełko nikt mi nie pomoże
|| brak www || data: 6/05/2007 21:45:54
acqa225.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Przemek ||
co mam zrobić z mp3
|| brak www || data: 6/05/2007 21:37:20
acqa225.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Przemek ||
jak obejżyc kasete
|| brak www || data: 6/05/2007 21:34:38
acqa225.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Bea ||
Niech żyją Ci co dają nam solucję ):)
|| brak www || data: 27/04/2007 22:19:23
ay26.internetdsl.tpnet.pl || IP:
|| kajamira ||
ojejku )))) GOSIU )))))))))))))))))))))))))))) GRATULACJE za taką solucję ))))))))
|| brak www || data: 27/04/2007 22:09:12
dmb210.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Inna wersja zakończenia w rozmowie drugiej:
I watched the tape.
Who really is she?
Help me to end this...
Dostajemy od gościa w kapturze kule do pistoletu i podczas rozmowy zabijamy babeczkę. Kończymy z wynikiem 3/4.
|| brak www || data: 27/04/2007 21:52:17
ast12.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
To się nam Gosia napracowała:))) Dobra robota:)))))
|| brak www || data: 27/04/2007 21:46:50
brak hosta || IP:
|| Gorka ||
Przykładowa pierwsza rozmowa:
Who are you?
How long have youn here?
Who is the dead man in the bathroom?
Wychodzimy i skręcamy w prawo. Słyszymy dźwięk metalowych drzwi.Spod okrągłych drzwi podnosimy klucz i otwieramy kolejną część sejfu. Znajdujemy tam czerwoną kasetę video. Oglądamy ją i wracamy do gościa w kapturze.
Możemy też zakończyć na tej rozmowie i wyjść za pomocą kodu z odtwarzacza mp3.
Przykładowa rozmowa druga:
Liar! You killed him!
Who really are you?
Why you killed him?
You're a monster like her
Dostajemy obrączki. Idziemy do okrągłych drzwi i wpisujemy kod z odtwarzacza mp3. Podczas rozmowy z babeczką wręczamy jej obrączki i kończymy z wynikiem 4/4.
|| brak www || data: 27/04/2007 21:45:14
ast12.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Solucja (część pierwsza):
1. W lewo. Z szafki bierzemy: karuzelę, głośnik, kartkę, notes i czerwoną książkę. Egzaminujemy książkę i wyciągamy z niej pistolet. Klikamy kilkakrotnie na głośnik i dostajemy magnes. Z szufladki w karuzeli wyciągamy karteczkę, a klikając na drugą od lewej kuleczkę na górze znajdujemy nożyk do papieru.
2. Oglądamy książki na środkowej półce. Znajdujemy równanie 2x + y = 18.
3. Zapalamy wszystkie lampki w sejfie po prawej (A)
4. W lewo. Za pomocą magnesu z mysiej dziury wyciągamy kulę do pistoletu.
5. W lewo. Pod wazonem na półeczce po prawej znajdujemy kolejna karteczkę.
6. Prosto z przygotowanym pistoletem. Zabijamy wściekłą bestię. Z siedziska wyciągamy kasetę video. Oglądamy kasetę i dostajemy kolejna karteczkę.
7. Prosto. Za wazonem znajdujemy żółty klucz, a na kwiatku karteczkę. Odchylamy wycieraczkę i znajdujemy kolejną podpowiedź z = 6.
8. W prawo. Kluczem otwieramy prawa szufladę. Wyciągamy z niej karteczkę, monetę i odczytujemy równanie: z = ( x + y ) : 2. Z obrazka zdejmujemy fioletowy kamień.
9. W prawo. Na dyplomie kolejna podpowiedź: x > 5.
10. Teraz możemy wrócić do sejfu i wpisać trzy cyfrowy kod (B). W sejfie znajdujemy linkę.
11. Wracamy do wycieraczki. Łączymy linkę z magnesem i wyciągamy szary klucz.
12. W lewo. Kluczem otwieramy drzwi. Przecinamy misia nożykiem do listów i znajdujemy kartę magnetyczną. Z pudełka wyjmujemy rozgałęźnik i ostatnią karteczkę.
13. Za pomocą rozgałęźnika podłączamy video i tv. Oglądamy kasetę. Żeby to zrobić dobrze jest przesunąć widok na ekranie nieco do góry :)
14. Fioletowy kamień umieszczamy na figurce lwa i dostajemy odtwarzacz mp3.
15. Karteczki łączymy z kartką z szafki i układamy puzzle. Zasada jest taka, by niebieskie czerwone i zielone literki znalazły się pod odpowiednimi kropkami. Możliwości są tylko dwie. Jedna z nich daje trzy wyrazy i pasuje do sejfu (C). Więc ja tam wpisujemy.
16. Do sejfu wkładamy kartę magnetyczna i monetę. Teraz mamy dwie opcje:
- jabłko (drugi żółty klucz)
- statua wolności (zielony kluczyk).
17. Zielonym kluczykiem otwieramy drzwi za wycieraczką i kończymy grę z wynikiem 1/4.
18. Drugim żółtym kluczem otwieramy szufladę i wyjmujemy z niej baterię. Baterię wkładamy do odtwarzacza mp3 i odsłuchujemy nagranie.
19. Znów mamy dwie opcje. Możemy:
- wpisać kod czterocyfrowy (D) i wyjść przez okrągłe drzwi,
- grać dalej.
20. Jeśli skorzystamy z kodu zakończymy z wynikiem 2/4.
21. Jeśli chcemy grać dalej, wracamy do pomieszczenia z misiem i rozpoczynamy rozmowę z człowiekiem w kapturze. Od zadawanych pytań zależy dalszy ciąg naszej gry.

A – 1, 2, 5
B – 6, 6, 6
C – fire, snow, blue
D - 7145
|| brak www || data: 27/04/2007 20:24:08
anv37.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| :D ||
a klikałam tam tyle razy... ;) Dzięki;)
|| brak www || data: 27/04/2007 18:31:26
acia235.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
żeton jest w prawej szufladzie, klucz do niej jest obok kwiatka
|| brak www || data: 27/04/2007 18:25:28
brak hosta || IP:
|| :D ||
ale ja nie mam żadnego żetonu i klucza do szuflady...:(
|| brak www || data: 27/04/2007 18:20:02
acia235.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| suzi ||
ja nie wiem, poszłam na łatwiznę i z maszyny wyciągnęłam klucz do drzwi, ale podobno w lewej szufladzie jest bateria do mp3:)
|| brak www || data: 27/04/2007 18:16:25
brak hosta || IP:

Podstrona: *1* / 2 / 3 / 4 / 5 / 6