Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
STEPPENWOLF - MOKELE MBEMBE 1


STEPPENWOLF - MOKELE MBEMBE 1

Gry przygodowe, nadesłane przesz Miu, za co Dziękuje
Steppenwolf - Mokele Mbembe 1

Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 18/06/2007 15:47:30 [Powrót] Komentuj

|| Lipstick ||
Bardzo dokładną solucję (czytelniejszą niż poniższa) znajdziecie na stronie www.solution.blog.onet.pl Na tej stronce są też solucje do wielu innych gier!
|| brak www || data: 17/08/2009 13:37:25
etr160.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Linka ||
=) otórz napisze co pamiętam z I cz.
1. Weź pokrywe ze skrzyni, zasłoń się nią i przejdź do pomieszczenia zwanego kajutą.
2. Na stole leżą KLUCZE, po lewo CIĘŻAREK, którym musicie rozbić szybę (po prawej) by dostać się do GAŚNICY.
3. GAŚNICĄ ugaście pożar na pokładzie, po czym wejdźcie po schodkach na górę. Spotkacie tam kapitana (postrzelonego zresztą - dosłownie). Podaruje wam antidotum na zatruta strzałę waszego przyjaciela.
4. Pobiegnijcie na tył pokładu (tam gdzie jest łódź ratunkowa). Przejdźcie dalej z lewej strony. Leży tam zakuty strzałami gruby koleś, który wypuści z ręki BUTELKĘ.
5. (Gdzieś na pokładzie na wierzchu powinna być lina, teraz będzie potrzebna, ale nie pamiętam, w którym była miejscu). Przywiązujecie LINĘ do takiej stalowej konstrukcji, niedaleko której wypadła BUTELKA. Wykorzystując przywiązaną LINĘ opuszczacie się po niej na dół.
6. Do probówki z ANTIDOTUM dolewacie trunku z BUTELKI i podajecie te mieszankę Rudemu.
7. Otwieracie KLUCZAMI metalowe drzwi na dół pokładu.
8. Z dołu zabieracie MŁOTEK, AKUMULATOR i z tyłu HAK, jak się uda również PLECAK.
9. Zmieniacie AKUMULATOR na maszynie, która jest na środku pomieszczenia. Z HAKIEM podchodzicie do drabiny (laska bedzie wiedziała co z nim zrobić). Wracacie do maszyny i uruchamiacie ją. Teraz możecie się wydostać na zewnątrz.
10. Wracacie do łódki używacie przy niej MŁOTKA, by opuścić ją na wodę.
11. Idziecie do Rudego i dajecie mu plecak.
12. Wracacie do łódki i wsiadacie na nią.
THE END
|| brak www || data: 20/02/2008 13:32:47
w3cache.sie.vectranet.pl || IP:
|| Gorka ||
Musisz wejść na górę po drabince (używając spacji) i tam dostaniesz fiolkę. Mieszasz zawartość fiolki z zawartością butelki. I podajesz choremu.
|| brak www || data: 19/06/2007 12:56:39
acqp2.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| aa ||
ona nie chce mi zejsc do tj lodzi, przy tym postrzelonym kolesiu mowi, ze o czyms zapomniala, nie wykorzystalam butelki whisky...
co zrobic?
|| brak www || data: 19/06/2007 12:43:22
asd251.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
No jak użyjesz młotak i łódź spadnie na wodę, to schodzisz do niej po drabince. I koniec tej części.
|| brak www || data: 19/06/2007 10:07:12
acqp2.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| aa ||
utkneła po łodzi ratunkowej...jakas podpowiedz?
|| brak www || data: 18/06/2007 22:50:34
aof14.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| senait ||
w tej serii doszłam daleko nawet bardzo -do 20 duzo zręcznościówki i czasami może wykończyć
|| brak www || data: 18/06/2007 18:29:06
dgm192.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Właśnie kończe część pierwszą. Cakiem fajan. Choc jak się szybko nie zabierze pokrywy od skrzyni, to można zginąć :)
|| brak www || data: 18/06/2007 15:54:54
acqf254.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: