Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Apple Room Escape


Apple Room Escape

tym razem zabawiamy sie z jabłuszkami

GRAJ Apple Room Escape


Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 29/09/2008 19:09:26 [Powrót] Komentuj

|| Gorka ||
Mamy ryrazy, GYM, BAR, BIG i ROM Ukłądamy z nich mini krzyżówkę:
BIG
A Y
ROM
Na każdym pudełeczku jest oznaczenie literowe: R - red (czerwony), B - blue (niebieski), G - green (zielony).
Kółeczka wkładamy w otwory, które wskazują nam literki RGB w ułożonej krzyżówce, czyli:
- czerwony - lewy dolny róg,
- zielony - prawy górny róg,
- niebieski - lewy górny róg.
|| brak www || data: 30/09/2008 18:50:35
acno60.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| ola ||
a ja tego nie rozumiem, napisze ktos jak rozwiazac ta krzyzowke?
|| brak www || data: 30/09/2008 17:52:04
abts69.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| ILONA ||
dzieki wyszlam
|| brak www || data: 29/09/2008 20:06:52
esi1.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| renik ||
napisy tworzą krzyżówkę ;) a każde z pudełek na krążek ma swoja literkę :)
|| brak www || data: 29/09/2008 20:03:30
nat-tor2.aster.pl || IP:
|| ILONA ||
wedlug czego ustawia sie te kolorowe kolka mi sie wydaje ze na podstawie tycz napisow ale nie mam pojecia jak to zrobic moze ktos wie
|| brak www || data: 29/09/2008 20:01:54
esi1.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| ILONA ||
znalazlam niebieski klucz trzeba odstawic krzeslo tam gdzie stalo na poczatku i miotlom klikac do gory
|| brak www || data: 29/09/2008 19:58:38
esi1.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gorka ||
Szczotki używa się na suficie. Odstawcie krzesło tam, skąd je wziękiście i spójrzcie w górę.
|| brak www || data: 29/09/2008 19:57:51
acnv131.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| renik ||
młotkiem trzeba rozbić płytkę (widac pęknięcie) tam gdzie był sekator
|| brak www || data: 29/09/2008 19:56:28
nat-tor2.aster.pl || IP:
|| Gosia ||
andzia, dzięki za młotek:), ale...eee..co ja mam z nim zrobić? Obklikałam już chyba wszystko
|| brak www || data: 29/09/2008 19:54:49
user4-238.satfilm.net.pl || IP:
|| andzia ||
szczotka będzie pewnie potrzebna do niebieskiego krążka, tylko co mam zmieść
|| brak www || data: 29/09/2008 19:51:03
adqy66.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| andzia ||
tfffu, niebieski mi został
|| brak www || data: 29/09/2008 19:47:33
adqy66.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| andzia ||
postawiłam krzesło (jest gdy klikasz po prawej stronie w widoku na skrzynki) i one obok szfy, tam gdzie kosz na śmieci odsuwasz, młotek na szefie. Mając młotek zdobyłam też czerwony krążek, został jeszcze zielony.
|| brak www || data: 29/09/2008 19:45:49
adqy66.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| Gosia ||
hejka! a skąd masz młotek?
|| brak www || data: 29/09/2008 19:42:43
user4-238.satfilm.net.pl || IP:
|| a ||
Mam młotek, szczotkę i zielony krążek. utknęłąm, co dalej?
|| brak www || data: 29/09/2008 19:40:24
adqy66.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| renik ||
klucz odetnij sekatorem ... jest za lodówką w widoku na drzwi
|| brak www || data: 29/09/2008 19:26:50
nat-tor2.aster.pl || IP:

Podstrona: *1* / 2