Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
New Year Escape


New Year Escape

escapik
GRAJ New Year Escape


Anita - CODZIENNIE ŚWIEŻE, NOWE GIERKI I!!! 6/01/2010 18:53:32 [Powrót] Komentuj

|| Ryśka ||
Widocznie po sake tak szybko się nie trzeźwieje Ha!Ha!
|| brak www || data: 7/01/2010 13:33:13
system8589174134kynek.ptvk.pl || IP:
|| ataner ||
Z tym kodem to cos zle było.. 735.. 375? ale wyszłam.. jak kod wbiłam dobrze to dostałam klucz i była koperta.. dzieki.. tygrysy nadal sie kiwały..
|| brak www || data: 7/01/2010 13:29:28
adig67.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP:
|| ewka ||
jest koperta!!!!!! dzieki dziewczyny :))) ja wbijalam kod na poczatku 735 i na tym koniec a trzeba bylo jeszcze 375 :))))) dzieki i dobranoc :))
|| brak www || data: 6/01/2010 22:15:56
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| ola_manola ||
Ewka, ja skończyłam, ale może nie wbiłaś dobrze kodu 375 i potem klikasz na tę gałkę od szafy, wtedy masz wielki klucz, a na makatce koperta!
|| brak www || data: 6/01/2010 22:09:15
dynamic-78-8-12-207.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| ewka ||
ja juz grałam chyba z szesc razy od nowa ;))))i nic no trudno nie chca kasy to nie sprobuje jutro moze sie uda dzieki Ryska :)
|| brak www || data: 6/01/2010 22:01:51
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| ewka ||
zrobiłam wszysko dokładnie tak jak Ty , dzieki za link ale ja dalej nie mam koperty:)))) na linku jest widoczna koperta a u mnie jej nie ma sakwadraty z kropeczkami :))
|| brak www || data: 6/01/2010 21:59:52
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| Ryśka ||
może czegoś jeszcze nie zrobiłaś,dałam tygrysom miseczki nalałam sake,zobaczyłam cyfry na suszi,obeszłam pokój dookoła,wzięłam strzałę,wbiłam kod 375,wyjęłam strzałą monetę i wtedy była na makacie koperta,wsadziłam monetę do koperty ,dałam tygrysom a one przyniosły ten olbrzymi czerwony klucz i koniec
|| brak www || data: 6/01/2010 21:52:14
system8589174134kynek.ptvk.pl || IP:
|| Ryśka ||
http://i49.tinypic.com/fyzhnq.jpghttp://hiruantei.blog88.fc2.com/
tu jest link gdzie koperta
|| brak www || data: 6/01/2010 21:47:39
system8589174134kynek.ptvk.pl || IP:
|| ewka ||
mam po srodku kwadrat w kwadracie i jakies kolorowe kropeczki :)) obklikalam co do milimetra:))
|| brak www || data: 6/01/2010 21:44:30
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| ewka ||
nie mam :( widocznie moje tygryski nie chca łapówki ;))))))))
|| brak www || data: 6/01/2010 21:43:12
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| Ryska ||
u mnie była widoczna z daleka,mam na myśli makatkę za którą był dzbanek z sake
|| brak www || data: 6/01/2010 21:37:51
system8589174134kynek.ptvk.pl || IP:
|| ewka ||
monete mam a koperty jak nie ma tak nie ma;)))) dzieki Ryska no nic jeszcze poklikam:))
|| brak www || data: 6/01/2010 21:22:08
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| Ryśka ||
koperta jest na środku makatki,ale trzeba mieć monetę
|| brak www || data: 6/01/2010 21:20:32
system8589174134kynek.ptvk.pl || IP:
|| ewka ||
obklikałam cała makatke i nic :)
|| brak www || data: 6/01/2010 21:13:49
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:
|| ewka ||
witam:) a gdzie jest koperta?:))
|| brak www || data: 6/01/2010 21:11:26
dynamic-78-8-149-121.ssp.dialog.net.pl || IP:

Podstrona: *1* / 2 / 3