Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Searching Acorn in Konomi


Searching Acorn in Konomi

Gra Click and Point
GRAJ Searching Acorn in Konomi


Głosuj (0)
Anitkak 15/09/2010 11:22:56 [Powrót] Komentuj

|| jednorogini ||
Możemy się poruszać w różnych kierunkach ale są tylko 4 różne plansze. Zaczynamy zbierać żołędzie. Żeby spadły trzeba poklikać w koronach drzew. Inwentarz otwieramy klikając żołędzia w prawym dolnym rogu. Jak pozbieramy na planszy żołędzie to oglądamy je w zbliżeniu. Nie wiem czy tak jest zawsze ale ja zawsze na 3 planszy w prawo znajduję żołędź z dziurką i pojawia się duszek (najpierw zwykłego żołędzia trzeba obejrzeć z bliska w item żeby pojwił się z dziurką). Następuje rozmowa i duszek zostaje z nami (zapamiętajcie na której planszy pojawił się duszek!!!).
Duszek odtąd będzie z nami w lewym górnym rogu, jak na niego klikniemy mamy 2 możliwości wyboru krzaczków, górna to SAVE.
Jest też drugi duszek, który pojawia się i przelatuje, możemy na nim klikać mając zaznaczone żołędzie (chyba mu dajemy), a za to on upuszcza różne przedmioty. Powinien upuścić kartkę i taką jakby różdżkę (mi je upuścił na planszy w prawo od miejsca gdzie się duszek pojawił).
W jednym z widoków na ziemi gdzieś jest ukryte pudełko na kod zawiązane linami.
Ta różdżka to nożyk. Przecinamy te liny. Natomiast na kartce jest napisane mniej więcej:

"Ja wiem wszystko o lesie.
Poruszaj się w następującej kolejności z miejsca, w którym mnie spotkałeś.

Za pomocą widelca
Zjedz prawooczną flądrę.
Następnie uściskaj rękę.
O godzinie 12
Za pomocą noża
Pokrój lewooczną flądrę.
O 6.30
Jedź do Tokio pociągiem (=góra)

Kim jestem? Jestem upartym pudełkiem.
Ludzie lubią upatre pudełka."

A więc idziemy wg wskazówek zaczynając od miejsca gdzie spotkaliśmy duszka.

LEWO (widelec trzymamy w lewej)
PRAWO
PRAWO (podajemy prawą rękę)
GÓRA (położenie wskazówek)
PRAWO (nóż w prawej ręce)
LEWO
DÓŁ (wskazówki)
GÓRA

Jeśli wszystko zrobimy dobrze dochodzimy do miejsca z 4 żołędziami. Jak któryś klikniemy to poruszy się do góry i do dołu. Liczymy ile razy poszczególne się kiwają, i klikamy od najmniej do najwięcej razy kiwającego się.

2341 (licząc od lewej)

jak dobrze to zrobimy dostajemy wskazówkę:

"poszukaj 3 żołedzi z literami alfabetu i zmierz "odległość""

No więc wracamy i jest bardzo dużo żołędzi, zbieramy je i oglądmy w item, pojawiają się kolejne litery alfabetu.

Znajdujemy litery A K O
Można z nich ułożyć słowo OAK (dąb), teraz liczymy którymi literami w alfabecie są te litery:
O - 15
A - 1
K - 11

Więc odległość miedzy O i A to 14, a pomiędzy A i K jest 10

Kod 1410 to kod do skrzynki. Najpierw nożykiem przecinamy liny (trzeba w iten odsłonić ostrze) i wciskamy kod. Znajdujemy łopatkę.

Idziemy tam gdzie zbależliśmy 4 żołędzie, na szczęście mamy już skrót! Ta kropka w prawym górnym rogu. Potem jeszcze prosto. Jest pień z młodą gałązką.
Wykopujemy łopatką trochę ziemi i sadzimy nasz żołędź z dziurką. Możemy teraz iść prosto do starego drzewa. Tu jest baaardzo długa rozmowa.

Po tej rozmowie odchodzimy z kupką liści w item, jak klikniemy tymi liściami na naszego duszka to robi się niewidziany, ale to potem będzie potrzebne.
Z rozmowy dla nas istotne były wskazówki jak wyjść z lasu.
- musimy znależć drogę do wioski drwala (potem nasza wróżka mówi że jest na południu)
- znaleźć duszka ognia
- przejść przez czarną dolinę

No więc zacznijmy od wioski... wracamy do lasu i klikamy żołędziem na tego latającego duszka, upuszcza kompas.
Bierzemy go i chodzimy po lesie patrzać każdej lokalizacji czy przestaje się kręcić. Kiedy kompas się zatrzyma zaznaczamy go w item i klikamy nim w kierunku, w którym wskazuje południe (czerwona igła wskazuje północ). Klikamy i szukamy aż pojawi się czerwone kółko. Kompas znowu zaczyna się kręcić, szukamy więc kolejnego miejsca (a jest ich łącznie 4), trzeba też pamiętać o lokalizacji z starym drzewem i tam gdzie sadziliśmy żołędzia... czyli szukamy wszędzie!!!

Chyba te kólka są zawsze w tych samych miejscach, pierwsze dwa są na pierwszych czterech planszach, jeden na konarze drzewa, drugi w koronie, trzecie jest na zbliżeniu staregi drzewa, wśród jego liści, ostatnie tam gdzie były 4 żołędzie i tam też pojawia się ścieżka w lewo i nią idziemy. Potem prosto.

Dochodzimy na skraj lasu, przed nami wioska, żeby do niej dojść idziemy w prawo (staw) i lewo. Duszek nie chce wejść, ale jak klikniemy na wejście pojawia się dziewczyna, po chwili klikania wracamy na skraj lasu. Ponownie idziemy do wioski.
Klikamy na duszka liśmi, robi się niewidzialny i możemy wejść.
Pod schodami lampę znajdujemy, w krzakach po prawej kartkę z zaznaczonym miejscem. Ale wchodzimy do domu.
W środkowej szufladzie jest jakiś żółty stożek, kadzidło chyba. Na ścianie układanka. Na górze po prawej wisi klucz. Możemy też zrobić zbliżenie na okienko nad drzwiami i pomiędzy te pręty, mamy tam podpowiedź do układanki.
Są to litery w 6 rzędach oznaczonychliterami od A do D (A i C się powtarzają). Pod spodem jest kraczkami napisane drwal.

Drwal to po japońsku KIKORI, musimy te litery znaleźć na planszy, po jednej w każdym rzędzie od góry (strzałka z prawej), ja sobie wypisałam ich pozycję jako nr kolumny i wiersza, i tak:
K - A4
I - B2
K - D1
O - A1
R - C1
I - C3

Teraz idziemy do układanki, strzałka z boku mówi że kolumna A jest na dole, eraz wg tego co spisaliśmy wkładamy w odpowiednie miejsca żołędzie.Sygnał dźwiękowy informuje, że dobrze zrobiliśmy.
Powinno to wyglądać tak (o to żołędź, x puste miejsce)
oxxx
oxox
xoxx
oxxo


Jeśli tak, idziemy do lustra. Pojawiła się dziurka na klucz, używamy więc klucza. W lustrze pojawia się widoczek i czasmi przelatuje duszek ognia, łapiemy go w lampę i zabieramy.
W item lampą zapalamy to żółte kadzidełko i stawiamy naszemu duszkowi pomocnikówi na głowie, teraz możemy wziąć topór i użyć go wg zaznaczenia na mapce (czyli na prawo od wejścia, zbliżenie w rogu domku).
Nie wejdziemy tam jednak bo pojawia się postać. Wracamy więc na skarj lasu.

Teraz idziemy w lewo i prosto, dochodzimy do ciemnej doliny, którą otacza mgła, której nie możemy przejść. Teraz jak klikniemy lampą mgła się rozwieje i możemy iść do jaskini. Jest tam tylko widok na księżyc. Nasz duszek mówi żeby wrócić do starego drzewa. Od niego dowiadujemy się, że potrzebujemy wody.

Idziemy więc nad staw. Używamy nożyka na żołędziu żeby zdjąć jego czapeczkę i do niej nabieramy wody.

Z wodą idziemy do jaskini. Robimy zbliżenie na księżyć i używamy wody, klikamy na księżyc i wracamy do domu (znowu pojawia się przez chwilę arbuz, to znaczy chyba że się budzimy).

Jeszcze trochę krzaczków i KONIEC.
|| brak www || data: 17/09/2010 10:40:02
078088131058.choszczno.vectranet.pl || IP:
|| eśka ||
ja juz sama nie wiem czy klikam na duszka , czy na drzewo : )
|| brak www || data: 15/09/2010 12:45:39
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| graza ||
ale jak straca te zoledzie
nie wystarczy trzepac drzewem:)?
|| brak www || data: 15/09/2010 12:44:24
91-207-68-28.ip.euro.net.pl || IP:
|| eśka ||
ten duszek straca żołedzie , ja mam już 20 , nie wiem ile ma byc i czy to w ogóle ma znaczenie ?
|| brak www || data: 15/09/2010 12:39:26
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| graza ||
mam to samo
z kazdego drzewa spada po 10 zoledzi nie wiem po co
ale kodu do skrzynki dalej nie mam
pewnie na tej kartce jest
|| brak www || data: 15/09/2010 12:34:05
91-207-68-28.ip.euro.net.pl || IP:
|| eśka ||
Jak klikniemy na duszka z lewej to pojawia sie dymek z krzaczkami , klikałam na nie i pojawił sie drugi duszek , wiec i na niego klikałam i sie opłaciło bo dostałam cos co wyglada jak nóz . Nożem przecięłam sznurek na skrzyni.
|| brak www || data: 15/09/2010 12:30:17
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| eśka ||
ja ta skrzynke znalazłam w liściach z prawej strony
|| brak www || data: 15/09/2010 12:22:45
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| graza ||
skrzynia jest w kupce lisci z lewej stron
y
ta najblizej brzegu
|| brak www || data: 15/09/2010 12:11:21
91-207-68-28.ip.euro.net.pl || IP:
|| eśka ||
Graza ja mam kartke z kreseczkami , tez nie wiem skąd ?Może to kod do Twojej skrzynki )
|| brak www || data: 15/09/2010 12:08:06
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| eśka ||
Nie wiem Mimi , ja mam w item dwa żołędzie
|| brak www || data: 15/09/2010 11:58:47
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| graza ||
nie wiem co zrobilam ale spadla mi skrzynia na kod
z kad kod tego nie wiem:)
|| brak www || data: 15/09/2010 11:57:23
91-207-68-28.ip.euro.net.pl || IP:
|| Mimi ||
dlaczego mnie ten żołędziowy potwór od razu zjada jak po lewej klikam ?
|| brak www || data: 15/09/2010 11:54:59
fx145.internetdsl.tpnet.pl || IP:
|| eśka ||
Mi też działa , ale strasznie "zakręcona "jest ta gra ((
|| brak www || data: 15/09/2010 11:51:30
77-255-100-237.adsl.inetia.pl || IP:
|| 5NML ||
o co tu chodzi?
|| brak www || data: 15/09/2010 11:44:23
77-255-62-111.adsl.inetia.pl || IP:
|| Mimi ||
nie działa

różowo mi i tyle..........
|| brak www || data: 15/09/2010 11:44:04
fx145.internetdsl.tpnet.pl || IP:

Podstrona: *1* / 2